Απαντήστε στο: κριτηριο αξιολογηση

Αρχική Συζητήσεις Διάλογος κριτηριο αξιολογηση Απαντήστε στο: κριτηριο αξιολογηση

#939
Βασίλης ΓούναρηςΒασίλης Γούναρης
Συμμετέχων

Όσον αφορά την αξιολόγηση από τους φοιτητές, η εξέταση γίνεται μετά την αξιολόγηση, ώστε να μην αλλοιώνεται η κρίση από τη βαθμολογία, ενώ η κοινοποίηση της φοιτητικής αξιολόγησης στους καθηγητές μετά την υποβολή της βαθμολογίας της εξεταστικής, ώστε να μην “εκδικηθούν” με σκληρή βαθμολόγηση του μαθήματος.

Όσον αφορά τη συνάρτηση “λιμνάζοντες-αξιολόγηση τμήματος” υπάρχουν δυο προσεγγίσεις. Η μια είναι η εφαρμογή του ν+2 έτη σπουδών και η διαγραφή που επιβάλλει ο Νόμος. Η άλλη είναι να διδάσκονται διαρκώς όλα τα μαθήματα (κάθε εξάμηνο), ώστε οι φοιτητές να έχουν 3 ευκαιρίες εξέτασης τον χρόνο αντί για 2. Τη δεύτερη προσέγγιση φάνηκε πως ασπάζεται το Υπουργείο, τουλάχιστον για το τρέχον έτος. Προσωπικά υποστηρίζω την πρώτη, αφού αναδιαρθρωθούν τα προγράμματα σπουδών, ώστε να μην περιλαμβάνουν πάνω από 40 μαθήματα, και αφού δούμε εκ νέου μήπως οι απαιτήσεις της ύλης είναι υπερβολικές.

Η προσωπική μου εμπειρία, ως μέλος ΟΜΕΑ, είναι πως ένα σημαντικό μέρος των συναδέλφων μας, δεν πιστεύουν στην αξιολόγηση και δεν επιθυμούν να συνεργαστούν. Ιδιαίτερα μεγάλη είναι η άρνηση στους εξηντάρηδες, για πολλούς ευνόητους λόγους. Αποτελούν μια σημαντική ομάδα και η επιρροή τους είναι μεγάλη. Το  ίδιο συμβαίνει και με τους φοιτητές. Ο αριθμός των απαντήσεών τους είναι στατιστικά ασήμαντος και αυτό ισχύει για τα περισσότερα ΠΠΣ του ΑΠΘ. Ελπίζω πως ο Οργανισμός του Ιδρύματος θα βάλει τάξη και πειθαρχία στα ζητήματα αυτά.