Σχέδιο του οργανισμού του ιδρύματος.

Αρχική Συζητήσεις Διάλογος Σχέδιο του οργανισμού του ιδρύματος.

Βλέπουν 9 αναρτήσεις - 1 έως 9 (από 9 συνολικά)
  • Συγγραφέας
    Αναρτήσεις
  • #1082
    Λουκάς ΒλάχοςΛουκάς Βλάχος
    Συμμετέχων

    Συνάδελφοι
    Να συνεργαστούμε για την δημιουργία του οργανισμού πριν το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς.
    Θα βοηθήσει πολύ το ΑΠΘ ενα σχέδιο απο τον ΕΣΔΕΠ να μπει σε διαβούλευση.
    Αν εχει ήδη γίνει επιτροπή και δουλεύει απλα ενημερώστε μας να βοηθήσουμε.

    Λουκάς Βλάχος

    #1083

    Έχει συσταθεί επιτροπή ακαδημαϊκών ζητημάτων από την ΕΠ, η Νέτα Αποστολίδου και ο Γιώργος Ζωγραφίδης συγκαταλέγονται στα μέλη της (υπάρχουν κι άλλα), καλό είναι αυτή να προχωρήσει στη διατύπωση αρχών με τη βοήθεια όποιου μπορεί.

    Ένα θέμα που έχει προκύψει είναι τα δίδακτρα για τα μεταπτυχιακά. Η απάντηση δεν μπορεί να είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε όλα. Στη χθεσινή, ματαιωθείσα Σύγκλητο υπήρχαν πάνω από 40 προτάσεις για έγκριση μεταπτυχιακών, άλλες με και άλλες χωρίς δίδακτρα, χωρίς να αναφέρεται αν υπάρχουν (ρωτάς κάποιον σχετικό και μαθαίνεις, αλλιώς εγκρίνεις χωρίς να ξέρεις), χωρίς να δηλώνεται το ύψος τους, χωρίς να υπάρχει προϋπολογισμός που να δείχνει τον τρόπο διάθεσής τους.

    Για το θέμα χρειάζεται πλαίσιο αρχών για το Α.Π.Θ. που θα προκύψει και από διαβούλευση και θα ενταχθεί στον Οργανισμό.

    Μιχάλης Χρυσανθόπουλος

    #1086
    Ανώνυμος
    Μη ενεργό

    Ο Οργανισμός και ο Εσωτερικός Κανονισμός του Ιδρύματος (η σύνταξή τους) είναι δουλειά σχετικών επιτροπών που ορίζονται από τον Πρύτανη και τη Σύγκλητο. Εφ’όσον συνταχθούν, έρχονται στο Συμβούλιο προς έγκρισιν. Αυτή είναι η σειρά των πραγμάτων.
    Στα του ΑΠΘ τώρα:
    Το Συμβούλιο έχει ζητήσει και γραπτώς πλέον να συσταθούν οι σχετικές επιτροπές και να προχωρήσουν οι εργασίες το συντομώτερο. Επίσης έχει εκδηλώσει τη διάθεσή του να συνεργαστεί με τις επιτροπές, αφού άλλωστε είναι ευθύνη του να εγκρίνει τον Οργανισμό και τον Εσ. Κανονισμό. Προσωπικά, θεωρώ πολύ υψηλής προτεραιότητας τα θέματα αυτά. Και θα ήταν ευχής έργον αν μπορούσαμε να έχουμε ένα πρώτο σχέδιο για τον Οργανισμό, μέχρι τις 11 Ιουνίου.
    Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζω αν οι επιτροπές έχουν συσταθεί. Ελπίζω να έχουν συσταθεί και να εργάζονται ήδη. Και απλώς να καθυστέρησε η ενημέρωση του Συμβουλίου για τη σύστασή τους.
    Αυτή είναι η κατάσταση.

    #1089
    Ελένη ΚασάπηΕλένη Κασάπη
    Συμμετέχων

    Αγαπητε Προεδρε, επειγει να ανακοινωθουν ολα τα μελη των επιτροπών
    και αμεσα του κανομισμου.

    Ελένη Κασάπη, καθηγήτρια μεταφρασεολογίας, EMUNI expert ENPI 2011, συντονίστρια για το ΑΠΘ της διμερούς συμφωνίας συνεργασίας ΑΠΘ και Πανεπιστημίου Νεμπράσκας, επιστημονικά υπεύθυνη της μετάφρασης και τεκμηρίωσης του αρχείου Ιωάννη Παπάφη, μέλος της εκδοτικής ομάδας περιοδικού iTi

    #1095

    Πράγματι, η σειρά των κινήσεων για τη σύνταξη του Οργανισμού είναι όπως την έγραψε ο Χρήστος Ελευθεριάδης. Στην ιστοσελίδα του ΣΙ έχει αναρτηθεί πρόσφατα η απόφαση του ΣΙ να υπάρξει Οργανισμός του ΑΠΘ μέχρι την αρχή της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς. Η δική μας συμβολή ως μέλη ΔΕΠ, ως συνδικαλιστικές παρατάξεις ή ως ΕΣΔΕΠ είναι να πιέσουμε τα όργανα Διοίκησης να προχωρήσουν άμεσα στη σύνταξη του Οργανισμού και να τεθεί το σχέδιό του σε δημόσια δοαβούλευση. Όλοι πρέπει να εκφράσουμε τις απόψεις μας για τον Οργανισμό. Η Ενωτική Πρωτοβουλία έχει συστήσει ειδική επιτροπή που παρακολουθεί το θέμα και θα συμβάλει με προτάσεις όταν δοθεί κάποιο σχέδιο στη δημοσιότητα. Δε μπορούμε όμως να υποκαταστήσουμε εμείς τα Οργανα Διοίκησης.
    Βενετία Αποστολίδου

    #1162
    Ανώνυμος
    Μη ενεργό

    Δυστυχώς, όπως μαθαίνω, δεν έχει οριστεί επιτροπή για τη σύνταξη του Οργανισμού στο ΑΠΘ. Υποτίθεται ότι θα καταθέσει σχέδιο Οργανισμού η σύνοδος των πρυτάνεων περί τα μέσα Ιουνίου για όλα τα πανεπιστήμια. Που και πάλι υποτίθεται ότι το κάθε πανεπιστήμιο θα προσαρμόσει στα δικά του δεδομένα.
    Έστω και έτσι, θα έπρεπε ήδη από μακρού να έχει οριστεί η σχετική επιτροπή στο ΑΠΘ. Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο η Πρυτανεία και η Σύγκλητος δεν έχουν ορίσει ακόμη την επιτροπή αυτή. Προσωπικά δεν βλέπω κανένα λόγο και το θεωρώ απαράδεκτη καθυστέρηση σε ένα θέμα πρώτης προτεραιότητος.

    #1163

    Χρήστο, στη συνάντηση του ΔΣ του ΕΣΔΕΠ στις 6 Ιουνίου με τον πρύτανη ζήτησα να ορίσει η Σύγκλητος επιτροπή και ανέφερα ότι στις ανθρωπιστικές σπουδές έχουμε κάνει μια προεργασία. Είπα ότι δεν πρέπει να περιμένουμε άλλο, ανεξαρτήτως του τι θα κάνει (δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα κάνει κάτι ουσιαστικό) η επιτροπή της συνόδου των πρυτάνεων. Άλλωστε, το ΑΠΘ (που είναι ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, Οικονομικό, Καλών Τεχνών κ.ά. μαζί) έχει άλλες ανάγκες.
    Μιχάλης Χρυσανθόπουλος

    #1164
    Λουκάς ΒλάχοςΛουκάς Βλάχος
    Συμμετέχων

    Συνεργεία αντιγραφών,
    Σήμερα πηγαίνοντας στο γραφείο ανακάλυψα ότι στο κήπο, απέναντι από την γεωπονία υπήρχε άνθρωπος που υπαγόρευε θέματα στο κίνητο … τα φροντιστήρια χάνουν πελάτες και ανακαλύπτουν λιγότερο δαπανηρούς τρόπους “μετάδοσης της γνώσης”. Όταν το πανεπιστήμιο δεν τιμωρεί, περιμένοντας τον οργανισμό που δεν ολοκληρώνεται, φοβάται για νομικίστικους λόγους να μπλοκάρει τα κινητά την ώρα των εξετάσεων, θα τα ζήσουμε όλα. Συνάδελφοι ας κάνουμε κάτι… αυτά μας βάζουν με την πλάτη στο τοίχο γιατί οι φοιτητές τα ξέρουν όλα… και είναι το μεγάλο «αυτί… » της κοινωνίας στο πανεπιστήμιο μας.

    Λουκάς Βλάχος

    #1192
    Ελένη ΚασάπηΕλένη Κασάπη
    Συμμετέχων

    οι φοιτητες οταν δεν μπορουν να περασουν ενα μαθημα, κανουν και άλλα πραγματατα:
    Giannis Ioannidis <ogiannisioannidis@yahoo.gr>
    Προς: “kassapi@itl.auth.gr” <kassapi@itl.auth.gr>
    Στάλθηκε: 7:36 μ.μ. Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013
    Θέμα: —

    Καλησπέρα,
    σας στέλνω αυτό το ιμέιλ γιατί σήμερα το πρωί ήμουν στην εξέταση της μετάφρασης και είμαι έξαλλος με τη συμπεριφορά σας.
    Αρχικά να σας πω πως ήμουν απ τους φοιτητές που παρακολουθοσα το μάθημα. Ισως οι μεταφραστικές μου ικανοτητες να μην είναι και τόσο καλές ακόμα-πράγμα που υποτίθεται πως εσείς έχετε το καθήκον να βελτιώσετε- αλλά νομίζω πως η γνώσεις μου, τόσο της ιταλικής όσο και της ελληνικής, είναι σε επίπεδο αρκετά ανεβασμένο θα λεγα. ¨Ολα αυτά τα αναφέρω για να μην απορρύψετε το ιμέιλ γιατί “μπορεί να είμαι ανενεργός φοιτητής και να μη ξέρω τι λέω”. Ξέρω, γι αυτό σας στέλνω.
    Τόσα χρόνια σε εξέταση δεν έχω νιώσει την ανάγκη διευκρίνησης στα θέματα και είμαι μάλιστα κ εγώ από αυτους που θεωρουν οτι συγκεκριμένες ερωτήσεις είναι όχι μόνο ανουσιες και στην ουσία ρητορικές, αλλά και βλακώδης. Σήμερα με το που πήρα την κόλλα ειλικρινά νόμιζα οτι απλώς βγάλατε τα θέματα δίπλα σε παλιές σημειώσεις λόγω “οικολογικής συνηδήσεως” κλπ αλλά όχι, ακόμα και η δίπλα σελίδα ήταν θέματα. Αρχικά, η ερώτηση 4 δεν είχε εκφώνηση. Οσο και να το αντιλέγετε, δεν είχε. Δευτερον, δεν βρίσκω την ουσία στο να έχετε ένα σωρό εξαιρέσεις στις ασκήσεις αφου προφανέστατα δε μπορείτε να τις οργανώσετε. Οσοι κάναν εργασία μη κάνετε την 3γ, όσοι πάλι ήσαστε από άλλο εξάμηνο να κάνετε μόνο το β της 3 και όχι την 4, και όσοι η μαμά σας χτες μαγείρεψε παστίτσιο μην κάνετε την 1.
    Και άντε οκ, ήταν ασάφεια, το θέμα είναι οτι δεν είχατε καμία διάθεση να μας εξηγήσετε και να μας βοηθήσετε με οποιονδήποτε τρόπο. Με το που βγήκατε απ την αίθουσα στην αρχή αν θυμάστε όλοι αρχίσαμε να ρωτάμε ο ένας στον άλλον αν καταλαβαίνει τα θέματα. Ο άγιος άνθρωπος που φέρατε να σας βοηθήσει κατάλαβε τι γίνεται, μας είπε οτι δεν μπορεί να μας βοθήσει καθώς δε γνωρίζει τα θέματα και μας άφησε να δουμε αν μπορουμε να βγάλουμε άκρη μόνοι μας, όχι εννοείται πως έστω και ένας απο μας τόλμησε να πει απαντήσεις η οτιδήποτε, απλά θέλαμε να καταλάβουμε τι στο καλό μας ζητουσατε. (Και μιλάω στον πληθυντικό γιατί όλοι δεν είχαμε καταλάβει. Αυτό νομίζω οτι αποδεικνυει οτι εσείς ήσασταν ασαφείς, εκτώς και αν όλοι μας είμαστε βλάκες και όλοι οι πόσοι? 100? δεν είχαμε αρκετά υψηλό ΙQ για να καταλάβουμε τις τόσο αυτονόητες ρωτήσεις σας. Ξέρω οτι και ο καθηγητής είναι άνθρωπος και θα κάνει λάθος. Εσείς όμως όχι μόνο δεν παραδέχεστε το λάθος σας αλλά κατηγορείτε και ειρωνευεστε εμάς.) Μόλις καταλαβαμε οτι δεν βγάζουμε μόνοι άκρη αρχίσαμε να ρωτάμε ο ένας τον άλλον ποιός θα τολμήσει να σας ρωτήσει. Εκεί βρήκαμε ένα μεγάλο εμπόδιο, κανείς δεν ήθελε, από τα 100 πόσα άτομα, γιατί όλοι ξέραμε οτι εσείς είστε από τους γοητευτικους καθηγητές που αν δεν συμπαθουν έναν μαθητή πολυ απλά τον κόβουν μέχρι που να αποφασίσουν οτι έχει τιμωρηθεί αρκετά – αν έρθει ποτέ αυτή η στιγμή.
    Μπήκατε και στο τέλος σας ρώτησε μια κοπέλα. Αυτή είναι η αιτία όλοι του ιμέιλ. Εννοείται οτι δεν απαντήσατε στην ερώτηση, γιατί πάλι κανείς από τους ηλίθιους δεν κατάλαβε, αλλά ο τρόπος που μιλήσατε στην κοπέλα ήταν ανεπίτρεπτος. Ποιά νομίζετε οτι είστε? Καθηγήτριες σαν εσάς τις βλέπουμε κάθε μέρα στη ΜΕ, νομίζετε οτι είστε καλυτερη απο τους βλάκες μαθητες επειδη σας δόθηκε η δυναμη να υπογράφετε την ακαδημαική καταδίκη τους? Κάνατε ένα μεταπτυχιακό, ίσως και ένα διδακτορικό και γράψατε κανά δυο βιβλία και θέλετε να μου περάσετε για μορφωμένη? Που είναι ο πολιτισμός σας, η ανθρωπιά σας, η γαμημένη η παιδεία σας όταν τολμάτε και ειρωνευεστε και μειώνετε τον συνάνθρωπό σας, μία έγκυο γυναίκα -από ότι μου είπαν υστερα οι υπόλοιποι. Σας ζήτησε να σας κάνει μια ερώτηση και όχι μόνο είπατε αμέσως όχι χωρίς καν να την ακουσετε αλλά της λέτε αν έχει απορίες να ερχόταν στο μάθημα. Ποιός σας δίνει το γαμημένο δικαίωμα να περιφρονείτε έτσι κάποιον? Η κοπέλα δουλευει σε άλλη πόλη, αν δεν σας έχει περάσει ποτέ από το στενό μυαλό σας δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να βρίσκονται στην πόλη οπου σπουδάζουν. Παρόλα αυτά προσπαθουν απο απόσταση χάνοντας πολλά προνόμια όπως διαλέξεις, προόδους κλπ Και εσείς της απαντάτε έτσι? Δε ντρέπεστε? έχετε να λέτε ότι δηθεν είστε σπουδαγμένη ενώ σας λείπει το common courtesy. Δε θα μιλήσω καν για το οτι δε νοιαστήκατε αρκετά για να σιγουρέψετε οτι θα υπάρχει ασυρματο ίντερνετ στην αίθουσα.
    Το μόνο που μετανοιώνω είναι οτι είχα παραδώσει καλή αξιολόγηση για σας. Όχι οτι πίστευα τα καλυτερα για σας αλλά μου άρεζε το μάθημα. Δε θέλετε να ακουσετε την άποψη που σχημάτισαν για εσάς η πλειοψηφία φοιτητών που δεν πάτησε ποτέ στο μάθημα και σας είδαν σήμερα πρώτη φορα. Και θα πείτε “τι με νοιάζει τι σκέφτεται ο κόσμος” και θα συμφωνουσα αν είχατε άλλο επάγγελμα αλλά θεωρώ πως ειδικά σε πανεπιστημιακό επίπεδο η σχέση του μαθητή με τον καθηγητή μπορεί να αλλάξει θετικά και τους 2.Ο καθηγητής μπορεί να βγάλει το πάθος στον μαθητή, μπορεί να τον κάνει να λατρέψει το αντικείμενό του και ως φοιτητής το πέρασα αυτό με έναν καθηγητή. Δε νομίζω όμως οτι υπάρχει έστω και ένας φοιτητής που έστω να έχει θετική άποψη για σας. Ίσως να σας φοβουνται αλλά δε σας σέβονται. Τέλος, είμαι άνθρωπος που ανέχεται πολλά αλλά είμαι της άποψης οτι όποιος δε σέβεται τον άλλο- ανεξάρτητα με το τι είναι ο ίδιος ή ο άλλος- είναι άνθρωπος που απλά δεν αξίζει.
    Ελπίζω οτι αυτό το ιμέιλ θα μείνει μεταξυ μας γιατί γι αυτό το λόγο το στέλνω σε εσάς και όχι στον πρόεδρο. Εκείνο ίσως θα ήταν πιο ασφαλές για μένα γιατί είμαι κ εγώ από αυτους που δεν έχει την όρεξη ή την δυνατότητα να μένει επι απείρου στο μάθημα σας. Αλλά το στέλνω σε σας γιατί αυτό που προσδωκώ είναι να σας κάνω να καταλάβετε τι θέλουν και δε θέλουν οι φοιτητές, τι κάνετε λάθος όχι σαν καθηγητής αλλά σαν άνθρωπος. Αν πάλι δε σας νοιάζουν όλα αυτά και όσα είπα δε σας συγκίνησαν ιδιαίτερα τότε οκ. Αλλά την επόμενη φορά που θα κάνετε κάτι όπως αυτό στην κοπέλα σε οποιονδήποτε θα πάω προσωπικά εγώ με όποιον άλλον θέλει να ακολουθήσει (από όλα τα έτη, δεν είστε και πολυ συμπαθής και νομίζω πως θα μαζευτουμε αρκετοί) στον πρυτανη. Αν το βλέπετε αυτό ως απειλή τότε μάλλον έχετε κάνει/θα κάνετε κάτι για το οποίο φοβάστε. Δεν περίμενα 18 χρόνια να πάω πανεπιστήμιο για να μη μου αρέσει επειδή ο καθηγητής είναι όπως είναι. Κάντε το μάθημά σας και τιμήστε το επάγγελμά σας έχοντας στο νου οτι η παιδεία είναι το α και το ω για κάθε άνθρωπο. Εσείς έχετε μόρφωση, όχι παιδεία. Παιδεία δεν έχει να κάνει με σχολεία. Σωστή παιδεία είναι να είσαι ευγενικός, να βοηθάς το συνάνθρωπό σου, να αγαπάς τα ζωα, να δίνεις τα πάντα για τα παιδιά σου και να μην χρειάζεσαι κάποιον λόγο για να το κάνεις. Το κάνεις γιατί αυτό είναι το σωστό. Το κάνεις γιατί δεν είμαι ο μόνος που έχει βαρεθεί να μένει σε έναν άσχημο κόσμο οπου ακόμα και η καλοσυνη πληρώνεται και όταν δεν μπορεί να πληρωθεί απλά αγνοείται. Να φέρεστε όπως θα θέλατε να φέρονται σε εσάς. Εγώ πάντως ευχομαι να ζουσα σε έναν κόσμο που η ευγένεια είναι δεδομένη και όχι το αντίθετο.

    το κοινοποιώ οπως το έλαβα

    Ελένη Κασάπη, καθηγήτρια μεταφρασεολογίας, EMUNI expert ENPI 2011, συντονίστρια για το ΑΠΘ της διμερούς συμφωνίας συνεργασίας ΑΠΘ και Πανεπιστημίου Νεμπράσκας, επιστημονικά υπεύθυνη της μετάφρασης και τεκμηρίωσης του αρχείου Ιωάννη Παπάφη, μέλος της εκδοτικής ομάδας περιοδικού iTi

Βλέπουν 9 αναρτήσεις - 1 έως 9 (από 9 συνολικά)
  • Πρέπει να συνδεθείτε για να απαντήσετε σε αυτό το θέμα.